Odoo

Zet deals om in Odoo-facturen en volg de omzet van klanten in Tribe CRM om tijd te besparen en fouten te voorkomen.

Verbeter je activiteiten, verhoog de efficiëntie en stimuleer bedrijfsgroei door Tribe CRM te integreren met Odoo.  

Verkoop vol vertrouwen met geautomatiseerde gegevenssynchronisatie, om fouten te beperken en flexibele verkoopprocessen mogelijk te maken. 

Stel uw financiële teams in staat om facturen rechtstreeks vanuit Tribe CRM te genereren en elimineer handmatige gegevensinvoer. 

  • Automatische synchronisatie van contacten: zorg voor consistente klant- en leveranciersgegevens op beide platforms, zodat handmatige invoer en fouten tot het verleden behoren.
  • Gestroomlijnd productenbeheer: synchroniseer je productcatalogus voor nauwkeurige facturatie en efficiënt voorraadbeheer.
  • Vereenvoudigde facturatie: om tijd te besparen en administratieve rompslomp te verminderen, kun je facturen maken in Tribe CRM en ze automatisch naar Odoo laten sturen.
  • Arbeidsbesparende gegevensupdates: Tribe CRM heeft een aanzienlijk voordeel ten opzichte van concurrerende CRM's dankzij automatische gegevensupdates die uitgebreide synchronisatiemogelijkheden bieden.
  • Intelligente verwerking van crediteuren-/debiteurennummers: Odoo wijst automatisch crediteuren- en debiteurennummers toe voor een soepele en consistente workflow.
Hulp nodig om te beginnen? Wij zijn er voor u.
Maak kennis met de juiste integraties in uw persoonlijke demo van Tribe CRM.
Vraag een demo aan