Verbeter je efficiëntie met Tribe CRM

Probeer 14 dagen gratis 

Supportvragen van klanten worden automatisch tickets

Als klanten een e-mail sturen naar een support e-mailadres zorgt Tribe ervoor dat een ticket wordt aangemaakt met een opvolgtaak voor het juiste teamlid. De klant krijgt ook een bevestigingsbericht met een uniek ticketnummer. Dit zorgt ervoor dat je vragen van klanten efficiënt kunt opvolgen.

Lever klantenservice vanuit Tribe CRM: 360-graden overzicht

Met Tribe is je klantenservice volledig geïntegreerd in je CRM-systeem. Je ziet altijd het volledige plaatje, of het nu om verkoop, management of klantenservice gaat. Dit eenduidig perspectief stelt je in staat om weloverwogen en effectieve beslissingen te nemen.

Overzichtelijke support dashboards

Je krijgt een helder overzicht van het aantal tickets per medewerker, team, onderwerp en productgroep. Signaleer eventuele problemen door scherp in de gaten te houden wat er speelt bij de klant.

Automatiseer je klantenservice met een paar klikken

Automatiseer met eigen slimme processen om tijd te besparen op manuele taken. Bepaal bijvoorbeeld welke tickets automatisch worden aangemaakt voor eerste- of tweedelijnsondersteuning. En stel slimme meldingen in om up-to-date te blijven.

Klantenportaal

Nodig je klant uit voor een eigen portal. Tickets, gekoppelde e-mails en notities kunnen zichtbaar worden gemaakt in dit klantenportaal, waardoor je aan je klanten zowel inzicht als een duidelijk overzicht biedt.

Geloof ons niet zomaar, geloof onze cijfers.

40 Jaar
Leidende ervaring
5.200+
Gelukkige CRM-klanten
18.200+
CRM-gebruikers
400+
Reviews van tevreden klanten

Eenvoudig en intuïtief 

We hebben ons geavanceerde alles-in-één CRM-platform ontwikkeld op basis van een unieke architectuur. Hierdoor werk je in real-time samen, pas je standaardmodules in een paar klikken aan en maak je zelfs eigen modules aan zonder ook maar één regel code te schrijven.